[Linux] Re: Free Antivirus

From: Baris SiMSEK (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Fri 27 Jul 2001 - 15:11:42 EEST

http://www.amavis.org 'da destekleyen tum mail scaner;'larinin adi mevcut. Ben ikisini kullaniyorum GmbH Antivir ve NAI Mcafee. Mcafee bir aylik surum veriyor. Her ay install etmelisiniz. GmbH oyle degil. AVP 'de o listede var ama denemedim.

--

- barI$ -

-- Attached file included as plaintext by Listar --