[Linux] Re: kylix_oe -- libqtintf.so

From: Volkan YILDIRIM (volkan@ozzmosis.pleksus.net.tr)
Date: Fri 27 Jul 2001 - 08:49:46 EEST

kylix /usr/local/kylix altinda olsun:

/usr/local/kylix/bin/kylixpath

'kylixpath' isimli shell scriptini calistirin=20

libqtintf.so dosyasini library path inize eklemek yetmeyecek formlarla
ugrastiginizda gene hata goreceksiniz.

veya kylixpath i bulamiyorsaniz

export LD_LIBRARY_PATH=3D/usr/local/kylix/bin

On Fri, 27 Jul 2001, [iso-8859-1] ferit toy wrote:

>=20
> merhaba arkadaslar,
>=20
> suse 7.2 uzerine, kylix_oe kurdum. kucuk bir program
> yazdik. calistirmak istedigimizde asagidaki hatayi
> verdi.
> ./Project1: error while loading shared libraries:
> libqtintf.so: cannot load shared object file: No such
> file or directory
>=20
> makinede rh 7.1 de kurulu. ayni derlenmis dosyayi,
> redhat tarafindan calistirmak istedigimizde de ayni
> mesaji aldik.
> [...]

--=20
Volkan YILDIRIM=09=09=09=09=09+90 312 435 53 43
Pleksus Information Technologies http://www.pleksus.com.tr

 =20