[Linux] Linux] Re: Root Sifresi Kirma

From: -Ozgur (ozgur_liste@yahoo.com)
Date: Thu 26 Jul 2001 - 23:54:25 EEST

Eveet,
Acikcasi böyle bir durumla karsi karsiya gelmedim. "Ama ne yapardim ?" sorusunu
kendime sordugumda ... sanirim fdisk /mbr ile master boot recordu siler
netten bi yerlerden buldugum SuSE acilis disketiyle acar tekrar lilo'yu
yüklerdim.

Istersen birde bunu dene .. Ama SuSe' icin baska bir yolda olabilir. Baksana
default olarak /etc/lilo.conf 'a restricted & password= satirlari
yazilmis.. Güvenlik #;-)

Iyi Calismalar
Ozgur Dogan GUNES