[Linux] Re: Root Sifresi Kirma

From: -Ozgur (ozgur_liste@yahoo.com)
Date: Thu 26 Jul 2001 - 17:27:07 EEST

Selam,
LILO 'ya " linux init=1 " (" linux single ", "linux 1") komutu ver - sifresiz
giris yaparsin. Sonra da yeni sifreni tanimlarsin. LILO 'nun parametrelerininin
güvensiz oldugu kanisindaysan /etc/lilo.conf dosyasi icine

restricted
password=SiFRE

Bu satirlari ekle .. Lilo 'da parametre girildiginde sifre sorar.

Kolay gelsin.
Ozgur