[Linux] Ynt: Re: Grupware (maddi yardimlasma..

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Thu 26 Jul 2001 - 03:26:43 EEST

Selamlar..

Cok masum ve guzel bir fikir fakat, ticari felsefeye de GPL felsefesine de
ters bir durum

En guzeli arkadaslarin bu projelerine destek, installasyon vs. hizmeti verip
kazanmasi. MySQL boyle yapiyor. ISC (BIND ve DHCP'nin sahibi) de oyle..

Aslen en guzeli bu arkadaslara bir sponsor bulabilmek, belki IBM gibi firmalar
ilgilenebilir. Bu konuda LKD'nin girisimleri olursa bir sonuc cikabilir. Ama
ben bu gun icin pek mumkun gormuyorum.

Saygi ve sevgiler..

diyemeyecegim. Yeni versiyonunda radikal ama geriye uyumlu degisiklikler
gelmesi soz konusu. Buyuk ihtimalle bu versiyon 1.2.0 veya
gunlerde mali kriz vb... kafamdaki butun motivasyonu almis goturmus durumda ve
bu tur maddi kazanc beklemeden yapilacak isler
ya da cok az oldugu icin hem Ethik Groupware hem de Postaci Webmail' nin
gelisiminde yavaslama ve aksama goruluyor.