[Linux] Re: linux init=1

From: Cuma Kurt /Datassist (cuma@datassist.com.tr)
Date: Sat 07 Jul 2001 - 23:40:39 EEST

Merhaba
Bu islem icin lilo.conf dosyasini optimize hale getirebilirsiniz sifre
vermek kilitlemek en temel islemler olarak sayilabilir
http://www.linuxdoc.org/LDP/solrhe/Securing-Optimizing-Linux-RH-Edition-v1.3
/chap5sec48.html adresindeki dokumani lutfen inceleyiniz konuyu detayli
olarak aciklamaktadir.

sevgiler