[Linux] Re: Exchange yerine...

From: Murat Kasikcioglu (muratk@innovaconsulting.com)
Date: Wed 25 Jul 2001 - 18:05:42 EEST

merhaba,
web arayuzu bulunan bir database uygulamasina buna benzer bir eklenti
yazmistim.
(zamaninda bu listeden oracle+apache+php kurulum destegi alarak)
program belirli araliklarla kullanicilara html olarak bir formu mailliyordu.
kullanici formu submit ederek guncelliyordu. belki bir cozum olabilir.
iyi calismalar,

Murat Kasikcioglu
Innova Consulting Company
http://www.innovaconsulting.com