[Linux] Opera

From: Ahmet TaY (ahmettay@yahoo.com)
Date: Wed 25 Jul 2001 - 11:36:56 EEST

Selamlar,

Opera'yi tekrar kurdum ama noktali c,s,ü vs. vs.
karakterleri adres kismina yazarken sorun oluyor.
Font sorunu vardir dedim ve elimdeki mandrake
CD'sinden bütün fontlarida yükledim. Sorun sanirim
Opera'nin sonradan yüklenen fontlari algilayamamasi.
Opera'yi kaldirip tekrar kurmanin prakit ve kesin bir
çözüm oldugunu düsündüm. Fakat RPM'i kaldiramiyorum.
Bu sa sanirim Operanin hilesi.

Tesekkürler
Iyi Calismalar

Ahmet TaY