[Linux] Re: [Linux] Re: grupware uygulaması?

From: Serdar Soydemir (serdars@ixir.com)
Date: Wed 25 Jul 2001 - 02:28:58 EEST

Selam,

Ben phpGroupWare'e "gelismis" demeden önce bir de www.blox.com - yalnizca IE
ile kullanilabiliyor - a göz atmanizi tavsiye ederim :) Su anda open-source
olarak basarili ve gelismis sifatlarini hakkedecek PHP ya da baska bir dil
ile yazilmis web tabanli bir groupware yazilimi bana göre yok. Mevcut
durumlariyla hicbiri masaüstündeki rakipleriyle yarisacak durumda degiller.
DOM-2 ile güclendirilmis ve artik birer platform haline dönüsmüs yeni kusak
web tarayicilari (6.x ler) hedef alinmadigi sürece de bu durumun
degisecegini hic sanmam.

--
Iyi Calismalar
Serdar Soydemir