[Linux] Re: [Linux] internete_baglanıyorum_ama_sayfaları_acamıyorum

From: Vahit Üna (vahit@ufotek.com.tr)
Date: Tue 24 Jul 2001 - 17:48:31 EEST

Ben yazdiginiz ip ye ping attim, cevap gelmedi.
buyuk ihtimalle o makine kapali (ping izni vermiyor da olabilir).
o makinenin dns sunucu oldugundan veya açik oldugundan emin degilseniz
bilinen bir dns sunucu da kullanabilirsiniz.
Yani 212.174.243.10 yerine ttnet in dns'lerini yazabilirsiniz. 212.156.4.4