[Linux] novell e baglanti nasil

From: Kadir Leblebici (kadir@agribelsa.com)
Date: Tue 24 Jul 2001 - 16:43:54 EEST

Merhaba Arkadaslar
Yavas yavas tamame linux e gecmeye gayret ediyorum. En son
bilggisayarimdaki windows 2000 e ait harddiski ntfs file system olarak
redhat 7.1 e kernel 2.4.6 yi derliyerek tanitabildim. Su an turkce
yazabiliyom openoffice kullanabiliyorum velhasil hersey cok guzel yerinde
isyerleri icin bir projem var onu yapmaya gayret ediyorum
projem su kullanicilar bilgisyarinda bir ticari otomasyon programi
kullanmiyorlarsa
sadece internet kullanip yazi yaziyorlarsa
ilk etapta bunlari linux ortamina aktarmak
daha sonra ki asama ise ticari otamasyon programlarini(logo vb.) linux de
calistirmak

simdi sizlere soracagim ben novell bir server e nasil baglanti kurabilirim?
Amacim ordaki dosyalari gorebilmek
ve yedekleme yapmak
tesekkurler