[Linux] Snort hakkin da yardim lutfen

From: Metin Aslan (metin_aslan@yahoo.com)
Date: Tue 24 Jul 2001 - 12:31:37 EEST

Merhaba
Redhat 7.0 uzerine rpm olarak snort-1.8p1-0.i386.rpm
kurdum ...
Korulum da bir sorun çikmadi gerekli paketlerin hepsi
mevcup
/etc/snort/snort.conf dosyasini edit ledim ve
calistirdim .
gayet guzel calisiyor paketleri yakaliyor ve bunlari
/var/log/snort altina ip basin da dizin yaratarak
log tutuyor. ama bu loglari buradan takip etmek
gercekten zor oluyor... SnortSnarf kurayim dedim .
kurdum ama bu kez apache den pl uzantilarini
calistirmada sorun yasadim ...
http://www.circuitsmaximus.com/snortreport.tar.gz
adresinden cok guzel bir yazilim buldum ancak bu
yazilim da MySql den loglara bakiyor ...
Snort loglarinin dogrudan Mysql e nasil aktaracagimi
bir turlu bulamadim
/etc/snort/snort.conf dosyasin da output database:
log, mysql, user=root password=test dbname=db
host=localhost seklinde bir satir buldum bunu kendime
gore duzenledim ama calismadi
deneyimlerinize ve yonlendirmenize ihtiyacim var
simdiden tesekkurler