[Linux] modprobe: modprobe: Can't locate module binfmt-0000

From: M Deniz HATIPOGLU (mdenizh@yahoo.com)
Date: Tue 24 Jul 2001 - 01:25:19 EEST

Selamlar,

Daha evvelden /var/log/syslog
log dosyasinin icinden asagidaki hata mesajini
aldigimi belirtmis ve yardim istemistim.Serdar KOYLU
bey'in yardimi ile konuyu derinlemesine arastirinca
cozumunu buldum.
Sorun:
modprobe: modprobe: Can't locate module binfmt-0000

Sistem:
Linux Mandrake release 8.0 (Traktopel) for i586, KDE:
2.1.1, Qt: 2.3.0 Linux 2.4.3-20mdk

Cözüm:
Eger sistem buyuklugu 0 byte olan executable bir
dosyayi calistirmaya kalkarsa bu hatayi aliyoruz.Bende
cozumu buyuklugu 0 byte olan msec dosyasini silerek
gerceklestirdim :)

rm -f /etc/X11/xinit.d/msec

Tabii eger bu hatayi birden fazla gere aliyorsaniz o
zaman bir tane daha 0 byte buyuklugunda
calistirilabilir bir dosyaniz var demektir onuda
silmeniz bu hatayi almanizi engeler.

Saygilar.

=====
Mehmet Deniz Hatipoglu