[Linux] Re: Ynt: Re: ipchains

From: PCc0d3r X (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Mon 23 Jul 2001 - 13:39:36 EEST

anladigim kadari ile iptables ipchains'in bir ust
versiyonu
bende bunu makinemde yuklemistim. Zaten ozellik
kurulum esnasinda iptables ve ipchains'i secmistim.
Bunun uzerinde bir de iptables'i deneyim dedim
ve komut satirina iptables -F forward diye bir komut
verdim.
ve bana soyle bir hata verdi...

iptables v1.2.2: can't initialize iptables table
'filter': iptables: who? (do you need to insmod?)
Perhaps iptables or your kernel needs to be upgraded

acaba benim verdigim komut mu yanlisti yoksa baska bir
hata mi var?
bu sorunu nasil halledecegim?

=====
Iyi Calismalar