[Linux] mouseconfig (yüzünden başıma gelenler)

From: sanalist (sanalist@veezy.com)
Date: Sat 21 Jul 2001 - 18:17:25 EEST

Merhaba
Mause'un ortadaki tuşunu aktif etmeye çalışırken defalarca başarısız oldum ve redhat 7.1 kitlendi , açıldı.birkaç denememden sonra pc açılınca root şifresini girmemi ve başımın çaresine bakmamı söyledi.(Read-only bişiler yapmamı istiyor)Bu defa linuxu uzun bir süre formatlamayacağıma karar vermiştim halbuki.Upgrade ettim fakat bir işe yaramadı.vs.Ne yapmalıyım.Umarım biriyardımcı olur .

(Not: Bir iki denememden sonra mauseconfig in configrasyon proğramı değilde eskisinin üstüne yazarım diyen menüsü gelince bende /etc/sysonfig deki mause file'ı sildim.Tabi böylece tekrar configure edebildim ama bir türlü ortadaki tuş aktif olmadı.Şimdi orta tuşu çalıştırmaya değil linuxu kurtarmaya çalışıyorum.)

İyi çalışmalar.