[Linux] Re: LDAP

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Sat 21 Jul 2001 - 14:35:04 EEST

Ldap hususunda sadece openldap'in admin guide ini
okumak yeterli olmuyor.Cunku ldap (protocol olarak)
nasil implemente edildigini ogrenmek en azindan genel
bir bilgi endinmek gerekiyor.Bunun icin

http://publib-b.boulder.ibm.com/Redbooks.nsf/RedbookAbstracts/sg244986.html?Open

adresinden 'Understanding LDAP' dokumanini okuyun
isterseniz.Zaten Tufan Bey'de ibm'den bahsetmis ben
direk adres verdim.

Kolay Gelsin

--- Tufan_Şen <tufan@itu.edu.tr> wrote:

> www.openldap.org 'daki faq'yu incelemeni tavsiye
> ederim. (Ör:
> http://www.openldap.org/faq/data/cache/29.html
> --What's LDAP? ) Faq içinden
> IBM sitesinde bulunan LDAP ile ilgili kitaplara link
> var. Bu kitaplarda LDAP
> temelleri çok güzel olarak açıklanmış...

> tanimlar
> nasil yaratacagim gibi
>
> Yine www.openldap.org'daki Admin Guide yeterince
> açıklayıcı bence...