[Linux] Vmware ve Kernel 2.4.2

From: Fatih Ozavci (fatih.ozavci@superonline.com)
Date: Sat 21 Jul 2001 - 12:46:53 EEST

        Selam arkadaslar sistemimde elimde suse cd si olmadigi icin maalesef redhat 7.1 yukledim... ve ufak bir sorunla
karsilastim... vmware yukleyerek vmware-config.pl calistirdim.. ancak kernel sourcelari buldugu ve derlemeye calistigi
halde derleme basarisizlikla sonuclandi... vmware kernel 2.4.2 konusunda sorunlumu ? bana vmware.com dan yeni
modulleri indirmemi soyledi... sorunu bu sekilde cozmeye calisicam... olmazsa eski kernellardan birini derleyerek
sorunu halletmeye calisicam... benzer bir sorunla karsilasan ve farkli bir yol ile cozebilen oldumu ?
        Birde su star office olayina katiliyorum bendede redhat 7.1 de yeni bir dosya acmak istedigimde cakiliyor... sebebi
konusunda fikri olan varmi ? bir de arkadasin biri adabas ile ilgili bir hata verdigini soylemisti star office'in.. sebebi adabas
veritabanini yuklememissiniz.. oda star office ile beraber gelir ama ayni sitede farkli bir binarydir... boyu 30 MB filan...
star office'in verdigi hata sadece adabasi kullanamayacagi anlamina geliyor.. veritabanlari ile isiniz yoksa sorunda yok...
varsa adabasi sun.com dan indirip kurmaniz yeterli...
        Rpm ile ilgili salak bir durumda var bu redhatte ... rpm 4 kullaniyor ve her rpm yuklerken bir kac hata veriyor.. eski rpm
lerde ise database'e bakarak karsilastirma ve yuklu dosyalari tanima ve ona gore yukleme islemleri yapamiyor.. sadece
kendisi icin derlenmis bir rpmde sorun olmuyor... nedir bu ? redhatin yeni sacmaligimi ? uzun zamandir kullanmiyordum
redhati ama gormeyeli epey sacmalamis... insanlarin niye alternatifleri degerlendirdiklerini daha iyi anliyorum... neyse
kalin saaalicakla... yardim yada fikir varsa paylasirsaniz sevinirim.....

-- Attached file included as plaintext by Listar --