[Linux] Re: Sqladmin

From: Ahmet TaY (ahmettay@yahoo.com)
Date: Sat 21 Jul 2001 - 02:16:52 EEST

Merhaba,

Olayin bende sonradan farkina vardim. Ama söyle de bir
durum söz konusu. Yükleme esnasinda benden sifre vs.
vs. belirtmemi istemedi. Bir kac dosyayi bulamadi. (
host.frm, usr.frm ... ) Bende bu dosyalari bir ftp
adresinin tekinden temin ettim. ( hazir olarak ) ...
Bu dosyalar /var/lib/mysql...
dizini icerisine koydum. Demekki onlarin sifresi
gecerli olacak. Pekala - o zaman baska boyutu ele
alacagiz. mysqld 'yi calistirirken istedigi (eskiden
yoktu artik var ama silecegim - boylece sifrede
silinecek) dosyalari mysql gibi bir program ile mi
yaratiyoruz? ... Yada sifreyi nasil degistirebilirim..

Ortakigi cok cok karistirdigim icin özür dilerim.

Iyi Calismalar
Ahmet TaY
ahmettay@yahoo.com