[Linux] Re: ne yukleyebilirim?

From: B.Bolat (bbolat@smurf.cc.yildiz.edu.tr)
Date: Fri 20 Jul 2001 - 15:06:38 EEST

> bir cocuk vakfina bagislayacagimiz 2-3 bilgisayari linux yuklu vermek
> istiyorum.
> sanirim genel amac oyun ve ofis programlari olabilir.
> bilgisayarlarin ozellikleri pentium 120/133, 32MB RAM, 2GB disk, 4MB ekran
> karti
oyun istiyorsaniz www.lokigames.com'dan guncel oyunlarin demolarini
cekebilirsiniz. xbill olabilir biraz kucukler icin, xrally, xsoldier
olabilir. ofis tool, star fazla agir kacar. p166 uzerinde denemistim
zamaninda cok kasiyor. cozumu Lyx'te bulmustum. belki abisuite de
olabilir ama sanirim abi halen 1.0 surume ulasamadi. kde, gnome gibi
heyula pencere yoneticilerinden uzak durmaniz gerekecek. internet
baglantisi olacaksa browser mozilla olabilir. nc'ye gore daha az kaynak
tuketiyor. ama neden sirf oyun ve ofis programlari olsun ki? linux
uzerinde egitime yonelik hic program yok mu diye insanin aklina gelmiyor
degil hani.