[Linux] Re: icq

From: Cem Kanioz (cem@aksistem.com.tr)
Date: Fri 20 Jul 2001 - 11:28:58 EEST

slm,

yanlis biliyo olabilirim ama linux daki icq lar windoze dakiler gibi gidip
kafasina gore portlardan baglanmiyor portu kendiniz belirtiyorsunuz firewall
uzerinde yetkiniz varsa icq icin kendi sececeginiz bir portu acik
birakabilirsiniz icq yuda o porta ayarlarsiniz ama onun haricinde kafasina
gore acik buldugu ilk porttan baglanani yok sanirim var ise bende ogrensem
fena olmaz

saygilar

cem