[Linux] RE: [Linux] Makinem Acılmıyor.....

From: Feza Tonay (feza.tonay@penajansdarcy.com)
Date: Fri 20 Jul 2001 - 10:42:38 EEST

redhat 6.x'de
fsck /dev/hdax'le kurtariyorduk
x hatanin olustugu disk numarasi.
iyi calismalar

-----Original Message-----
From: linux-bounce@linux.org.tr [mailto:linux-bounce@linux.org.tr]On
Behalf Of Veysi GÜMÜŞ (Plus Bilgisayar)
Sent: Thursday, July 19, 2001 11:40 AM
To: linux@linux.org.tr
Subject: [Linux] Makinem Acılmıyor.....

Merhabalar,

Makineme Redhat 7.1 yükledim. Yükleme işlemleri bitti.Kullanmaya başladım
kullanırken bir kaç defa elektrik gitti elektrik geldikten sonra tekrar
açmaya çalıştım açılşta scandık gibi diski kontrol ettikten sonra hata
veriyor sonrada benden root şifresini istiyor yada kontrol+d tuşlarına
basmamı ben root şifresini girdigimde karşıma repair file system 1 diye bir
konsol ekranı cıkıyor ne yapacagımı bilemiyorum bu konuda bana yardımcı
olacak arkadaslar simdiden tesekkür ederim

Saygı ve Sevgiyle.........