[Linux] Re: slackware 8.0'da ses karti

From: PCc0d3r X (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Thu 19 Jul 2001 - 23:03:39 EEST

freshmeat.net'den linuxsnd'yi indirdip kurdum. Gayet
guzel bir sekilde ses kartimi listeden sectim. Sonra
bilgisayarimi yeniden baslattim. X window olarak Gnome
1.4'u actim ve bir de baktim ki event sesleri geliyor.
Iyi bare bir de mp3 calayim dedim ve xmms'i actim. Ama
herhangi bir sarkiya tikladigimda xmms kitlendi.
daha sonra mpg123 ile calmayi denedim oda caliyor
diyor ama hic ses gelmiyor.
anlayacaginiz gnome'dan ses geliyor ama xmms ve mpg123
ses gelmiyor

yardimci olursaniz cok sevinecegim...