[Linux] Re: silinemeyen dosya ve ufs

From: Baris SiMSEK (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Thu 19 Jul 2001 - 10:38:56 EEST

Sorun Burak'in soyledigi flag'tan kaynaklaniyormus.

# ls -lo

diyince attribute ile dosya listeleniyor. Ve burada schg oldugu belli.

Omer Bey'in verdigi chflags komutu asagidaki sekilde bu flag'i kaldiriyor

# chflags noschg /mnt/kernel

Yardimlariniz icin tesekkurler. (BSD'nin linux altinda mount edilememesi muhtemelen Murat'in soyledigi sekilde cozulur. Kernel'de ufs destegi var ama BSD disk label destegi var mi bakmamistim)