[Linux] dbiTagsInit:unrecognized tagname

From: alper yilmaz (tupac@mujiktr.com)
Date: Thu 19 Jul 2001 - 00:42:19 EEST

Merhaba,

Daha once rpm -i parametresiyle rpm paketlerini
kuramiyordum ve bir dolu lib bagimliliklari olduguna
dair cikti aliyordum.Terminaldeki cikti aynen
soyleydi.

dbiTagsInit: unrecognized tagname "Requirename"
ignored
dbiTagsInit: unrecognized tagname "Providename"
ignored
dbiTagsInit: unrecognized tagname "Conflictname"
ignoed
dbiTagsInit: unrecognized tagname "Triggername"
ignored

...ve ardindan bagimli olan lib'ler.
ancak --nodeps parametresiyle kurdugumda tum rpm
paketleri kuruldu ve calisti ancak yukaridaki ciktiyi
hala aliyorum.
Bu sorun nereden kaynaklaniyor acaba?
Mdk 8.0
kernel:2.4.3