[Linux] Re: Qmail ve Postaci

From: Murat Demirten (murat@debian.org)
Date: Wed 18 Jul 2001 - 21:13:24 EEST

Selam,

qmail-ldap+Maildir+courier imap kullaniyorum. Hesaplar username@domain
seklinde tutuluyor. Ve postacidaki global.inc dosyasinda yer alan qmail
support ve courier support su an false olarak ayarli bende.

Ldap uzerinden mailfrom adresini almak icin postacida ufak bir degisiklik
yapmaniz gerekiyor. Ayni zamanda username@domain seklindeki kullanici
accountlari fazla yer tuttugu icin postaci database'indeki bir tablonun
karakter olarak sinirini genisletmeniz gerekiyor, bunun disinda sorun
olmamasi lazim.

kolay gelsin,