[Linux] Re: Dosemu

From: NAZLI OZANLAGAN (yasarozanlar@ttnet.net.tr)
Date: Sun 01 Jul 2001 - 17:07:54 EEST

> Dosemu'dan cIkIp linux altInda home dizinine kopyalayIp yeniden denedim,
> olmadI. Dos altinda calIsan baska programlar kopyalayIp denemeler yaptim,
> yalnIz Norton Disk Doktor calIstI.
> Bilmek istedigim konu, DOSEMU'yu kullanabilmek icin FAT file sistemi ile
> formatli ayrI bir harddisk mi gerekli ?.

Dosemu config dosyasina gore unmount edilmemis partisyonlar Dosemu'ya
gosterilebiliyor. Linux makinemde RAM yok, ezberden hatirlamiyorum. Config
dosyaisnda bol miktarda aciklama mevcut. oraya bakin derim. bir de
MSCDEX.EXE den once acilista bir adet sys dosyasinin yuklenmis olmasi
gerekir diye hatirliyorum.

Config.sys DosyasIndaki cdrom.sys satIrInIn basIndaki "rem" i kaldirdim.
CD-Rom'u görup tipini yazIyor. Autoexec.bat dosyasina MSCDEX.EXE /D:MSCD001
yazIlmasI isteniyor. MSCDEX.EXE "file is corrupt" hatasI veriyor.
Türkçe dokuman bulamadim. ingilizcem yok.