[Linux] Re: turkce font nerden bulunur

From: Kadir Leblebici (kadir@agribelsa.com)
Date: Wed 18 Jul 2001 - 12:08:49 EEST

Merhaba
Benim yaptigim ayarlar daha once Gorkem Bey in yazdiklarini uyguladim o da=
=20
su sekilde
Sistemi Turkce o lark kurdum Redhat 7.1
ve Gorkem den alinti
" Selam
RH 7.1 ve MDK 8.0 altinda turkce karakter sorunu yasayanlar, asagidaki
islemi root kullanicisi haklariyla yaparlarsa sikintilari kalmiyor
(Denetim masasindan da Turkce yerel ayarlari -yazitipi, dil kumesi vb-
secmeleri gerekli!)
cd /usr/X11R6/lib/X11/etc/locale
cp -f iso8859-1/* iso8859-9
(Her iki soruya da yes cevabi verin)
Iyi calismalar
Gorkem"
yaptigim tum ayarlar bu
bundan sonra turkce yazabilir hale geldim

Kadir Leblebici
Kaynak Holding A.S.
Kisikli Cd. Kusbakisi Sk. No:4 81190
Altunizade Istanbul