[Linux] slackware'da rpm,user ve lilo

From: PCc0d3r X (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Tue 17 Jul 2001 - 23:56:44 EEST

merhaba,
en sonudan x'e girebildim ama ne giriş...
ekran kartımı rivatnt2 diye tanıttım o zaman oldu
ama bu sefer başka sorunlar ortaya çıktı
herhengi bir dosyayı tar -zxf komutu ile açarkan this
file encripted please use a new version diye bir şey
diyor

sonra bende rpm yükleyim dedim, halt ettim. yaklaşık
20 tane bulunmamış lib diyor. örnek jpeg librarisi
diyor
e madem jpeg librarisi yok nasıl ben gimp'de jpeg
kaydediyorum.
kısaca slackware rpm'ye falan kıl mı oluyor =)

bir de açılışta (lilo'da) LILO 21.7-5 yazıyor (hiçbir
giriş yapamıyorsunuz) otomatikmen 56 saniye sonra
linux'u açıyor. sonra keşfettimki o anda ctrl tuşuna
basınca karşıma lilonu sarı-kırmızı ekranı çıkıyor?
Burada neden ctrl tuşuna basmak zorundayım? bu
boot-menu.b'de olan bir hatadan dolayı mı oluyor?

daha sonra adduser komutu ile kullanıcı eklemeye
çalışıyorum hep tüm sorularını doldurduktan sonra
invalid numeric gibi bir şey diyor. Ama bunu hep
yapıyor; yani sırf karakter kullandım gene bu hatyı
veriyor? hatta useradd -D komutunu bile kullandım gene
aynı hatayı verdi? Sisteme nasıl kullanıcı
ekleyeceğim?

şimdilik bu kadar soru yeter
yardımcı olacaklara teşekkürler...

=====
PCc0d3r
X-G3n - Turkiyenin ilk ve tek Turkce The Gimp kaynagi...
http://xgen.linux.org.tr/