[Linux] Re: Ynt:x kurulumu

From: PCc0d3r X (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Tue 17 Jul 2001 - 22:47:15 EEST

tam olarak benim anlayamadığım nereye ne yazacağım
50-70 gibi olan yerde 50-100 yada 50-90 seciyorum
1024, 2048, 4096 yazan yere bunların dışında diyorum
ve 32768 yazıyorum (ekran kartım 32 mb'lik olduğu
için)
fakat ben halen neden 50-90 yada 50-70 seçtiğimizi
anlayamdım, bunu biraz daha açıklar mısınız?
xfree86setup howto'larida okudum gene bir ise yaramai

--- Emre Baydur <anticode@mynet.com> wrote:

> merhaba
>
> en son redhat 6.2 de yasadigim x sorunlarindan
> sonra bayagi
> ilerledim :P bir onceki mali atan arkadasimizin
> dedigi gibide
> yapabilirsiniz yanliz monitorunuzun yatay ve dikey
> frekanslarina
> dikkar edin cunku monitorunuzu 1024*768 de
> kullanamamaniza neden
> olabilir... bir arkadasimda lg 17`` var frekanslari
> 30-70 50-160
> agp ekran kartlarina gelince bende 8mb agp sis 6326
> var hicbir sorunu
> [...]

=====
PCc0d3r
X-G3n - Turkiyenin ilk ve tek Turkce The Gimp kaynagi...
http://xgen.linux.org.tr/