[Linux] Re: sendmail

From: Bora Ozden (vbozden@yahoo.com)
Date: Tue 17 Jul 2001 - 21:44:47 EEST

postfix i rm - bazi parametrelerle kaldirmaya
calistim. bazi klasörleri de yok etti netekim. ama
hala sendmail kurulumunda problem cikiyor. Sendmail
kullanmak istedigim icin postfixi konfigure etmedim.
En iyisi su redhat 7.1 in downloadunu beklemek galiba
:(
--- Tanju Aktuğ <aktugt@hipokrat.org> wrote:

> Postfix size sendmail kullanan uygulamalarda hata
> olmaması için, kendini
> sendmail gibi gosteriyordur. Bu nedenle sisteminizde
> sendmail var
> gibidir... Ancak calisan postfix'tir.
>
> Eger postfix'in ayarlarini yapabilirseniz, zaten
> sorun olmadan
> sisteminizi kullanirsiniz. Sendmail ile ilgili
> dosyalari da silmezseniz,
> sendmail arayan uygulamalar da sorunsuz calismaya
> devam eder.
>
> Tanju

> istemde
> zaten.

> [...]

=====

Doğru pabucunu giymeden, yalan dünyayı dolaşır.

                                                Mark Twain