[Linux] Re: Fwd: Re: Bu hatalari nicin aliyorum? Fikri olan yokmudur?

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Tue 17 Jul 2001 - 19:49:41 EEST

Selamlar..

Gorunurde, sadece bu bridge sorunu onemli oldugu icin agirlik verirken
otekini unutmusum. binfmt* modulleri, bir dosyanin calistirilmasi icin
gerekli yordamlari icerir. Bir sekilde 0000 turunde oldugunu
farzettigim bir dosya (uzantisi boyle olmasi degil, boyle oldugu
farzedilen bir dosya, ELF, aout gibi) calistirilmasi icin bu module
ihtiyac duyuyor. Boyle bir dosya turude yok bildigim kadari ile. Buda
hatali bir konfigurasyon sorunu olabilir. depmod ile modul ayarlarini
duzeltmeyi deneyin. binfmt_misc yuklenmisse bazen boyle sorunlar
cikabiliyor, en iyisi bir kontorl edin. binfmt_misc'in destekledigi
Bu buyuk ihtimalle duzgun derlenmemis bir kernelden kaynaklaniyor da
olabilir. iBCS ayarlarini bir kontrol edin, modprobe -c ile module
aliaslariniza vs. bir bakin.

Belki baska bir hatanin habercisi olabilir ama ilk hata mesajindan
sonra bir sorun cikmamasi, boyle degil gibi soyluyor. Fakat kurulum
CD'nizdeki kernel bozuk okunup gecirilmis olabilir. Buda ilerde hic
ummadigimiz sonuclara yol acabilir. %1 ihtimal ama, o kadar ihtimal
oldugunu bilsem bir cuval piyango bileti alirdim.. Siz 2.4.6 kernele
upgrade etmeyi bir deneyin derim. Fakat sistem bu hatalara ragmen
bilinen bir sorun cikarmiyorsa, bu upgrade belki basinizin daha fazla
agrimasina da yol acabilir.

Saygi ve sevgiler..