[Linux] wget ?

From: ferit toy (ferittoy@yahoo.com)
Date: Tue 17 Jul 2001 - 15:52:49 EEST

merhaba hanimlar, beyler,

diyelim ki;

"192.182.24.34" ipli LINUX sunucunun, "/abc" dizini
var. bu dizindekileri, kendi bilgisayarima cekmek
istiyorum ("rwx" yetkim var). sozkonusu sunucuda
"ferit" isimli kullanicim var ve telnetle
baglandigimda "/home/ferit" dizinine dusuyorum.

"# wget -r ftp://ferit:******@192.182.24.34" komutunu
verdigimde, /home/ferit atindakileri indiriyor.

SORU 1: wget'le "/abc"yi cekebilir miyim?
SORU 2: komutu nasil yazmam gerekir?

cok tesekkurler.