[Linux] Re: sendmail

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 17 Jul 2001 - 13:39:18 EEST

> tüm paketlerin kurulumda seçildigi Mand.7.2 sistemde
> usr/sbin altinda sendmail dosyas mevcut. ancak etc
> altnda sendmail.cf dosyas ya da mail klasörü mevcut
> degil. sendmail.org dan indirdigim skstrlms dosyay
> actim ve sh Build komutu verdim.Islem burada verdigi
> cannot locate an M4 program erroryla kaliyor...

1. /etc/mail/ altinda olmasi dogali. orya bak

2. M4 ve baska development araclari kuurlurkemn yuklenmemis olabilir

http://listweb.bilkent.eud.tr/src/
altind a send-8113-akgul.zip
icnde mandrake 7.x de derlenmis, sendmail, makemap ve kullanbiclegn linux.mc
ve sendmail.cf var (gerci M4 eksigiyle linux.mc isine yaramaz ya)

Kolay gelsin
Mustafa Akgul