[Linux] Re: Saldiri Tespiti ve Snort Sunum VCD'si

From: yermiz sezgin (yermiz@bir.net.tr)
Date: Tue 17 Jul 2001 - 04:02:31 EEST

On Sat, 14 Jul 2001, you wrote:

> Ozelllikle seminerlerin bu bicimde goruntulu
> kayitlarinin etkinligi ile ilgili fikirlerinizi
> merakla bekliyorum. Kalin saglicakla...
>
> selamlar, sevgiler,
> -bd

Merhaba,

Fisek Enstitusun'deki seminerlerde tepegöz kullanılıyordu ve ortam biraz
küçüktü.Ankara üni.deki seminerlerin VCD'lerinin daha başarılı olacağını
düşünüyorum.

Bir de seminer VCD'leri dışında,örneğin apache ayarlarının bilgisayar üzerinde
pratik olarak anlatılması gibi konular daha yararlı olabilir.Bir senaryo
hazırlanır ve bu senaryoya uygun olarak video hazırlanabilir.Seminer ortamı
gibi bir ortam olmayacağı için hazırlanan VCD'lerin çok daha profesyonel ve daha
yararlı olacağını düşünüyorum.Örneğin,Yanlış hatırlamıyorsam Pc Magazine dergisi
verdiği bir cd'de,teknik servis elemanının anakarttaki bir parçayı nasıl
değiştirdiğini anlatıyordu.

Sevgi&Saygı.