[Linux] Re: Almanya'daki bir okulda ornek Linux uygulamasi

From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Mon 16 Jul 2001 - 02:54:18 EEST

Merhaba

Turkiye'de bu tur o kadar cok okul var ki..
Ancak haberlesme agimizin kopuklugu nedeniyle
birbirimizle iletisime gecemiyoruz bir turlu.

Yakinda, sagolsunlar, bu tur okullardan birisinin
makineleri uzerinde "Her okula bir Linux" web sayfasi
acacagiz. Bu calismanin 'camia'ya mal edilmesini,=20
herkesin bir sekilde bir ucundan tutmasini, ornek
calisma yapmasini, review gondermesini, yazi=20
hazirlamasini vb. bekliyoruz.

Iyi calismalar
Gorkem
Gelecek A.S