[Linux] Re: Startup ve Linux

From: MEHMET OZDOGAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Sun 15 Jul 2001 - 20:26:34 EEST

Merhaba,

Tar uzantili programlar genelde sikistirilmis SOURCE dosyalaridir.

source dosyalarini install etmek icin;

tar -xvf dosya.adi.tar

./configure | make | make install adimlari izlenir.

Eger bu yontemle install edilmis bir programin varsa,

make clean
cd ..
rm -rf dizinadi seklinde sistemden tamamen kaldirmis olursun.

ben slack kullaniyorum ama genelde butun distrolarda bu yontem aynidir.

acilis esnasinda kontrol edilen acilis scriptleri

/etc/rc.d/

dizini altindadir.

Kolay gelsin.

Mehmet OZDOGAN