[Linux] linux, PC'de windowsa alternatif olabilir mi?

From: ferit toy (ferittoy@yahoo.com)
Date: Fri 13 Jul 2001 - 15:41:10 EEST

yeniden merhaba,

degerli dostlar,
ben, bir kamu kurmunda, bilgi islem gorevlisiyim. cok
sayida bilgisayar kullanicimiz var. ve
bilgisayarlarimiz cogunlukla yazisma amacli
kullaniliyor (bir de web). windows kullaniyoruz.

ama windowsun tekel olmasina tahammul edemiyorum.
bunun icin linux'un bu alanda alternatif olup,
olamayacagini arastirmak niyetindeyiz.

fakat linuxta karsilastigimiz ve cozemedigimiz bazi
sorunlar (ı, ğ, ş karakterlerini yazamama, web
gezginlerinde akan yazilari gorememe (saniyorum java
ile ilgili) vs.), boyle bir hamle yapma yonundeki
cesaretimizi kiriyor.

siz ustadlarin goruslerini almak istiyorum. linux,
PC'de windowsa alternatif olabilir mi?
yukaridaki ve diger sorunlarin cozumunu saglamak
uzere, elemanlarimiza hangi konularda egitim
onerirsiniz (belki C programlama, belki sistem
yonetimi - bilemiyorum) ?

yorumlarinizi bekliyorum...

saygilar, sevgiler.

ferit.