[Linux] Re: samba(windostan linuxu goremiyorum)

From: Genco Yilmaz (genco@olympos.gen.tr)
Date: Thu 12 Jul 2001 - 21:27:10 EEST

slm,
sanki sifrelerle ilgili bir sorun var gibi.
smb.conf'da GLOBAL bolumunde "encrypt passwords" satirinda ne yaziyor.Yes
olmali windoz sifreleri agda encrypted gonderiyor.

ya da windowsa sifreleri duz metin gondertebilirsiniz.registiry de

HKEY_LOCAL_MACHINE\system\CurrentControlSet\Services\Rdr\Parameters\

yolunda hive key bolumune EnablePlainTextPassword:REG_DWORD=3D1
degerini ekleyin.

Bu arada! Global bolumunse security satirinin karsisinda ne yaziyor?

not: samba dokumanlarinda ENCRYPTION.txt dosyasini okursaniz gerkli
bilgileri edinebilirsiniz . Ya da winNt.txt

iyi calismalar.
saygilar.