[Linux] samba(windostan linuxu goremiyorum)

From: sanalist (sanalist@veezy.com)
Date: Thu 12 Jul 2001 - 20:32:35 EEST

Merhaba
Smb.conf dosyasini ve redhatin samba konusundaki helpini ezberlememe
ragmen windowsa linuxu gordurtemedim.Israrla yapmak istedim ama
yapamadim.
Ayni ip araliginda ayni workgroupta olan iki makinadan linux olanina
samba kurdum.Linuxtan smbclient //makinadai/share –U user diyerek
windowsa baglanabiliyor ve dizinlerde islemlerimi yapabiliyorum ama
windoz( nt works sp 5) linuxu ag komusularinda gormesine pinglemesine
ragmen ag komsularinda linuxa tiklayinca path bulunamadi diyor.
Linuxun ipsini pingleyebiliyorum fakat netbios nameini
pingleyemiyorum.bilinmeyen bilg vs diyor.
Smb.conf ta ki write browse falan yes durumda.Ayrica bir dizin daha
olusturup share ettim.smbclient ile locale baglaninca orada share
ettigim dizinlerimi gorebiliyorum.Neden windoz gormezki.

Iyi calismalar.
ibrahim