[Linux] Re: passwd

From: Baris SiMSEK (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Thu 12 Jul 2001 - 16:29:35 EEST

On Thu, Jul 12, 2001 at 05:16:11AM -0700, Ahmet TaY wrote:

> Merhabalar,
> sisteme sifresiz girmek istiyorum? Bunun icin
> /etc/passwd dosyasinda ne gibi degisiklikler yapmam
> gerekiyor? Yada baska bir yolu varmi.?
>
> Tesekkurler
> Iyi Calismalar
>
> Ahmet TaY
> ahmettay@yahoo.com

Shadow kullanmiyorsan /etc/passwd'de user'dan sonraki kismi sil. :: seklinde kalsin password kismi. Shadow kullaniyorsan /etc/shadow'da passwordun kodlanmis kismini sil yine :: seklinde kalsin. Silecegin yer CZdsFSDF#@$DSF gibi garip karakterlerin oldugu sutun olacak. Dikkat : isaretlerini silme,. Silince password kismi :: seklinde iki nokta arasi bos olacak.

--

- barI$ -

-- Attached file included as plaintext by Listar --