[Linux] RE: [Linux] Re: RE: [Linux] Re: SERİ KABLO İLE OLURMU

From: Mehmet Deniz Hatipoglu (dhatipoglu@bimel.com.tr)
Date: Thu 12 Jul 2001 - 13:27:24 EEST

Sayın B.BOLAT,

Aslinda haklisiniz Turkiye zor bir donemden geciyor.Ve boyle bir donemde
elimizdekinleri degerlendirerek birseyler yapmakdan yanayım.Belki de su
ethernet standartlarina fazlaca takiliyorum.Ama biz boyle gorduk boyle
egitildik.Yaptigimiz islerede ancak boyle garanti verebildik.Iste bu
disiplinin bana katigi aliskanlik ve tecrubeyle 8li data kablosu ile twisted
pair kablonun lehimlenmemesi gerektigini bunun bol vakitle ilgili bir sey
olmadigini soyledim.Ama kabul ediyorum hayata herseyi denemek lazım
Nasreddin Hoca'nin dedigi gibi ya tutarsa :)

Not:Bazı alanlarda yaptigimiz kesiflerde neler gorduk neler :)Eminim bir cok
network isi yapan arkadaslarda nelerle karsilasmislardir.Eee burasi
TURKIYE...

Saglicakla,Sevgiyle kalin...

M Deniz Hatipoglu
dhatipoglu@bimel.com.tr