[Linux] Re: ICMP'leri engelemek

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Thu 12 Jul 2001 - 12:19:37 EEST

Selamlar...

Arkadas, bizden ogrendikleriyle diledigini yapabilir. Bana sorsa nasil
bomba yaparim, onuda anlatirim. Asil mesele surada, eger guvenlik
istiyorsaniz, saldirganlarla degil, kendi sisteminizle ugrasmalisiniz.
Bu arkadasin ogrendikleriyle bir lamer sifati tasiyarak saldirip bir
siteyi gocurmesi, ancak o sitenin admin'inin beceriksizligi nedeniyle
olabilir. Bence bu arkadasta o kuruma yardim etmis olur, daha adam gibi
guvenlik tertibati hazirlamasi icin.

Bence guvenligin artmasi icin herkesin heryere kolayca saldirabilir
olmasi sart. Aksi halde uyuklayarak is yapan adminler, kredi
kartlarimizi kaptiriyor, maillerle tonla virus geliyor vs.

Saygi ve sevgiler..