[Linux] Re: MANDRAKE 8.0 X SERVER STARTX PROBLEM

From: Bora Ozden (vbozden@yahoo.com)
Date: Wed 11 Jul 2001 - 10:48:49 EEST

setup sieasinda yapilan xwindow konfigursayonunda
secilen cozunurluk ayari desteklenmiyor olabilir mi
acaba. daha dusuk bir cozunurlukle sorun kalmayabilir
belki. Benimde mandrakeyler yasadigim bir komiklik
evdeki makinamda mandrake 7.0 kurar kurmaz muzik
dinleyebilmeme ragmen 7.2 i kurunca sistemin ses
kartini kullanamamasi. tam tanimama da diyemiyorum .

--- Altuğ_Bayram <altugbayram_2000@yahoo.com> wrote:

> Selam
> verilen hatalari yazarsan ancak yardimci olabiliriiz
> Altug Bayram

=====

Doğru pabucunu giymeden, yalan dünyayı dolaşır.

                                                Mark Twain