[Linux] Re: mrtg problemi

From: Baris Kurt (barisk@prizma.com)
Date: Wed 11 Jul 2001 - 10:23:19 EEST

mrtg 5 dakida bir guncelleme yapar sayfadaki tarih ve saate bak eger guncelleme yapiyor ama duz cizgi gostetiyorsa
izlemek istedigin aygitla haberlesemiyor demektir.
asagida sana bizim calisan ornekleri gonderiyom. ben windowsta kullaniyorum.butun bunlar dos'ta yapiliyor.

perl cfgmaker asbdrtgf@1.1.1.1 --global "WorkDir: c:\www\mrtg" --output mrtg.cfg
daha sonra
/mrtg-2.9.4/bin altinda (benim 2.9.4)
perl mrtg mrtg.cfg
start /B perl c:\mrtg-2.9.4\bin\mrtg c:\mrtg-2.9.4\bin\mrtg.cfg (5 dakika ara ile guncelleme icin .)

 linux ne kadar farklidir bilemiyorum.ayrica mrtg yuklu makine ile router arasinda bir firewall varsa oradan snmp
gecisleri kapali olabilir
benim basima gelmisti :))