[Linux] Re: mrtg problemi

From: Zulfikar CAGLAR (zulfikar.caglar@tesam.com.tr)
Date: Wed 11 Jul 2001 - 09:15:16 EEST

----- Original Message -----
From: "Mutlu B. ONDER" <monder@egeseramik.com>
To: "Linux Grubu" <linux@linux.org.tr>
Sent: Wednesday, July 11, 2001 9:09 AM
Subject: [Linux] mrtg problemi

> Arkadaslar
>
> Mrtg 2.9.17 surumunu linux a yukledim. Configurasyon dosyasini yarattim
> ve mrtg i daemon olarak calistirdim. Sayfayi cagidigimda grafikler
> geliyor ancak uzerinde hicbir deger yok bombos bir grafik sayfasi
> aliyorum.
> Tesekkurler
Mrtg sisteme kurduktan sonra cfgmaker kullanarak mrtg nin kullanacagi .cfg
dosyasini olusturman gerekmektedir. eger bos bir grafik geliyorsa muhtemelen
senin mrtg.cfg dosyanda hic bir bilgi yazmiyor demektir. eger mrtg dosyanda
izlemek istedigin aktif cihaza ait snmp bilgileri yer aliyorsa ve yine bos
bir grafik aliyorsan izlemeye calistigin cihazdan snmp bilgisi almiyorsun
demektir. bence eger cfgmaker ile mrtg.cfg dosyani olusturduysan oncelikle
bu dosyanin icerigini kontrol et dosya icerisinde aktif cihazinla ilgili
bilgilerin bulunmasi gerekli eger yoksa cgmaker kullanarak yeni bir mrtg.cfg
olustur.
kolay gelsin