[Linux] Re: ICMP'leri engelemek

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Tue 10 Jul 2001 - 11:27:23 EEST

Selamlar..

Kucuk bir not duseyim. Bu ICMP arabellek tasmasi, Windoz'un basina bir
beladir. Eger Linux'u host olarak kullaniyorsaniz, bu tur bir
saldiridan korkmak gerekmez. Ama Linux'u bir router olarak
kullaniyorsaniz, bu saldirinin agdaki Windowslara gecmemesi icin bu
metodu uygulayabilirsiniz.

Acilis scriptlerinin birinin icersine (/etc/rc.d/*, /etc/init.d/* vs. )
bu satiri eklerseniz, her defasinda yeniden yazmak durumunda
kalmazsiniz.

Saygi ve sevgiler..