[Linux] Re: Linux Distributions

From: M.Utku GOKER (mustafautku@yahoo.com)
Date: Tue 10 Jul 2001 - 11:00:32 EEST

Ben de Manrake kullaniyorum sebebi (gordugum kadariyla belki
digerlerinde de vardir) internet paylasimini otomatik olarak kurabilmem.

Hepsi bu ama Turkce ciddi bir sorun. Gerci asmis gibi gorunuyorum ama
Turkce yazigim dokumanlari W2K altinda acinca Turkce karakterler sacma
sapan gorunuyor. Bence en iyi dagitim senin Turkce yazabildigin
baskalarinin da senin yazdiklarini okuyabildigidir derim...

Sevgiler..