[Linux] Re: Suse 7.2 Derleme

From: Fatih Özavcı (fatih.ozavci@superonline.com)
Date: Tue 10 Jul 2001 - 07:03:25 EEST

walla nasil olduda benimle ayni problemlere haiz birine rastladim bilmiyorum
ama gozlerim yasardi... murat kocun ve adini hatirlayamadigim bir arkadasin
sayesinde cozdum ben problemlerimi ... canavar gibide calisiyor walla..
yapman gereken basit... ftp.suse.com/pub/suse/i386/7.2 adresinden dev1-2-3
paketlerinin tamamini alip kurup bu problemi cozebiliyorsunuz... suse
maalesef eval cdsine ne gnome yuklemis ne gtk-devel nede diger gerekli
kutuphaneleri... sonrada oturup ariyorsunuz.. murat binlerce kez sagol...
suse guzeldir :-)