[Linux] Tanju aktug'dan (fwd)

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 09 Jul 2001 - 09:56:15 EEST

>From aktugt@hipokrat.org Mon Jul 9 09:39:48 2001
Date: Mon, 09 Jul 2001 09:44:48 +0300
Subject: Re: [Linux] Re: [2] Re: Apache cookie problemi

Belki sorun sunucu'da degil, istemcidedir.

Bazi istemciler cerezi kaydediyor, ancak gondermiyebiliyor...

Bir baska browser veya sistem ile cerezi bir daha dene istersen.
Bizim bolumdeki bir cok WIN98+IEXX'ler de benzer sorun yasadim. Ancak
uzerlerine Netscape kurunca cerezler gidip, gelemeye basladi.

Bir diger etken saatler olabilir. 60 saniye cok kisa bir zaman sureci.
İstemci ile sunucunun saatleri arasinda daha fazla fark olup, cerez
gitmeden eskimis olabilir. Bir de 60'i arttirarak dene bence.

Kolay gelsin.

Tanju Aktug