[Linux] Re: Apache cookie problemi

From: Baris SiMSEK (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Sun 08 Jul 2001 - 18:02:19 EEST

On Sat, Jul 07, 2001 at 08:12:09PM +0000, Hikmet Gumus wrote:

> Merhaba , Valinux 6.2.4 Kullaniyorum . Readhat tabanli stable pakaetlerden
> olusan guzel bir surum . apache 1.3.14 'u kullaniyor . Ancak apache,nin
> cookie probleminden dolayi sorunlar yasiyorum . 'Bunun icin bildiginiz bir
> update var mi ?
> 1.3.20'ye upgrade mi etmeliyim. Upgrade etmek istemiyorum . rpm olarak
> bulduklarim sorun cikariyor.( glibc2.2 istiyor , install sonrasi yine rpm
> olarak php 'yi kurmak istedigimde yine sorunlar cikariyor .)
> Sizce ne yapmaliyim . ?
> Yardimlariniz icin simdiden cok tesekkur ederim .

> [...]

Cookie probleminizi yazarsaniz ona cevap bulabiliriz. 1.3.14'ten kaynaklanan bir sorun degildir o. Baska bir sorun. O nedenle sorun hakkinda detay verin. Ayrica 1.3.19'a upgrade etmen iyi olur. 1.3.20'e olabilir. Ancak Linux acisindan 1.3.19 ile 1.3.20 arasinda fark yoktur.

RPM kurarken sorun yasiyorsaniz neden tar.gz paket kurmayi denemiyorsunuz. Ben hicbir sorun yasamiyorum...

Ayrinti bekliyorum... selamlar..

-- Attached file included as plaintext by Listar --